אמנת השירות
אנו בכאל, שואפים להעניק ללקוחותינו את השירות האיכותי ביותר, בהתאם לערכים: אחריות, יושרה והגינות, מקצועיות, נגישות, זמינות ויחס אישי, מתוך אמונה שהשירות שאנו מעניקים, הוא בין הגורמים החשובים לשימור נאמנות וקשר ארוך טווח עם לקוחותינו.
באתר או באפליקציה
אפשר לקבל מידע ולבצע פעולות 24/7
לכל הפעולות בדיגיטל >
אם פניתם לשירות הלקוחות שלנו ואינכם שבעי רצון מהתשובה שקיבלתם, באפשרותכם לפנות בתלונה לנציבות תלונות הציבור שלנו באחת מהדרכים המפורטות מטה. אנו נשוב אליכם עם מענה סופי עד 45 ימים מיום קבלת התלונה, אך במקרים חריגים יוארך מועד המענה הסופי ב-15 ימים ואנו נודיע לכם על כך.
לצורך טיפול יעיל בפנייתך נודה באם בגוף הפנייה יכללו הפרטים הבאים: שם הפונה, מספר ת.ז, כתובת למשלוח תשובה, מספר טלפון ותיאור פרטי הפניה.
פניה לדוא"ל של נציב תלונות הציבור
ממלאים את הפרטים בטופס הפניה ואנו נחזור אליך בכתב