אנו בכאל, שואפים להעניק ללקוחותינו את השירות האיכותי ביותר, בהתאם לערכים: אחריות, יושרה והגינות, מקצועיות, נגישות, זמינות ויחס אישי, מתוך אמונה שהשירות שאנו מעניקים, הוא בין הגורמים החשובים לשימור נאמנות וקשר ארוך טווח עם לקוחותינו.

אפשר לפנות אלינו בדרכים הבאות:

באתר או באפליקציה
אפשר לקבל מידע ולבצע פעולות 24/7
לכל הפעולות בדיגיטל >

ב- WhatsApp
שומרים בנייד את המספר 03-5725111 וכותבים לנו
לרשותכם בימים א'-ה' בין השעות 09:30-16:00

פניה לדוא"ל של שירות הלקוחות
ממלאים את הפרטים בטופס הפניה ואנו נחזור אליך תוך 3 ימים

במוקד השירות הטלפוני
בטלפון: 03-5726444
בימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:00

פניה לנציב תלונות הציבור

אם פניתם לשירות הלקוחות שלנו ואינכם שבעי רצון מהתשובה שקיבלתם, באפשרותכם לפנות בתלונה לנציבות תלונות הציבור שלנו באחת מהדרכים המפורטות מטה. אנו נשוב אליכם עם מענה סופי עד 45 ימים מיום קבלת התלונה, אך במקרים חריגים יוארך מועד המענה הסופי ב-15 ימים ואנו נודיע לכם על כך.

אפשר לפנות לנציב תלונות הציבור בדרכים הבאות:

לצורך טיפול יעיל בפנייתך נודה באם בגוף הפנייה יכללו הפרטים הבאים: שם הפונה, מספר ת.ז, כתובת למשלוח תשובה, מספר טלפון ותיאור פרטי הפניה.

פניה לדוא"ל של נציב תלונות הציבור
ממלאים את הפרטים בטופס הפניה ואנו נחזור אליך בכתב

בדואר
נציב תלונות הציבור
כרטיסי אשראי לישראל בע"מ
תפוצות ישראל 13, גבעתיים 5358331

בפקס
שליחת פקס למספר 03-5724349